26 Aralık 2014 Cuma

Hobbit Üçlemesi 1080p Extenden Edition Torrent

Hobbit serisinin ilk iki filminin extendend edition'ını (kesilmemiş, uzun versiyonunu) Türkçe altyazılı olarak BluRay 1080p kalitesinde  paylaşıyorum. İlk iki film de 3'er saat. Üçüncü film extended edition daha çıkmadığı için burada yok ama çıkar çıkmaz buradan indirebilirsiniz.

Türkçe altyazı aşağıdaki linklerdedir. Dili orjinal, yani ingilizcedir. Altyazıları ve filmleri aynı klasöre attığınızda GOM Player, VLC, KM Player gibi programlar kullanıyorsanız sorun yaşamazsınız. Ayrıca orjinal dilde izlemenizi tavsiye ederim.

LİNKE TIKLADIĞINIZDA AÇILACAK  SAYFADAN YUKARIDAKİ BUTONA BASARAK REKLAMI GEÇİN



SONRA YUKARIDAKİ BUTONA BASARAK TORRENT DOSYASINI İNDİREBİLİRSİNİZ. 3.FİLM İÇİN REKLAMI GEÇE TIKLADIKTAN SONRA TORRENT DOSYASI KENDİLİĞİNDEN İNECEKTİR.

Torrent Dosyasını İndir:
Hobbit: Beklenmedik Yolculuk (3.48 GB)
Hobbit: Smaug'un Çorak Toprakları (3.61 GB)
Hobbit: Beş Ordunun Savaşı (5.75 GB)

Türkçe Altyazıları İndir (Güncellendi):
Beklenmedik Yolculuk Türkçe Altyazı
Smaug'un Çorak Toprakları Türkçe Altyazı
Beş Ordunun Savaşı Türkçe Altyazı




Bilgisayarınızda kurulu değilse UTorrent'i indirmek(946 KB) veya kullanımını öğrenmek için: 
UTorrent

32 yorum:

  1. Smaug'un Çorak Toprakları'nın altyazısı uyumsuz farklı kalitenin çevirisi sanırım 1080p extended için yokmudur çeviri varsa yenilermisiniz linki teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Linki yeniledim. Bu uyuyor mu bildirirsen sevinirim.

    YanıtlaSil
  3. hayır yine olmamış :/

    YanıtlaSil
  4. Uyan alt yazının linkini bulup atabilir misin? Çünkü bende başka versiyon var, Uygunluğunu kontrol edemem.

    YanıtlaSil
  5. 3 ne zaman cikar

    YanıtlaSil
  6. Benim buldugum en iyi altyazi bu http://www.turkcealtyazi.org/sub/550754/the-hobbit-the-desolation-of-smaug.html

    YanıtlaSil
  7. 3 . film 21-22 Ekim 2015 gibi çıkar büyük ihtimalle. Diğer iki film de öyle olmuş çünkü.

    Muhammet Salman, bu altyazının senkronu tutuyor mu, linki seninkiyle güncelledim. Beklenmedik Yolculuk varsa uyumlu altyazı linkini atabilirsen çok iyi olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 21-22 Ekim dedim 21 Ekim 2015 3. film extended edition çıktı :D linki ekledim kolay gelsin

      Sil
  8. http://www.turkcealtyazi.org/sub/492848/the-hobbit-an-unexpected-journey.html buda beklenmedik yolculuk ikiside filmle uyumlu

    YanıtlaSil
  9. Admin hobbit 3 cikti 1080p bulup ekleyebilirmisin

    YanıtlaSil
  10. Hobbit 1080p çıkınca eklerim. Şu an çıkan kaliteli versiyon değil.

    YanıtlaSil
  11. kickass.so sitesi açılmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DNS değiştirmeyi dene. http://mso-tech.blogspot.com.tr/2011/05/sitemizde-bircok-fileserve-paylasm-var.html

      Sil
  12. selam hobbit 3 ün extended versiyonunun 13 ekimde çıkacağıyla ilgili bilgiler gördüm aslı varmıdır varsa ne zaman eklersiniz teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belli bir tarih yok ama yakında çıkar diye düşünüyorum. Torrent'e düşünce buraya koyacağım.

      Sil
  13. ne zaman koyarsın 3. filmin torrentini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koydum zaten. Sadece Türkçe altyazı daha çevrilmedi.

      Sil
    2. altyazı da olaydı iyiydi bazen adamlar expert konuşuyor hiçbirşey anlamayınca filmden soğuyo insan :D

      Sil
  14. sen varya adamsın

    YanıtlaSil
  15. admin kardeşim linki tıklıyorum açılmıyor. torent dışında altenatif link ekler misin? turbobit filan. sadece 3.filmi kesilmemiş uzun versiyon istiyorum. teşekkürler şimdiden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen 3. filmin linkine tıklayıp reklamı geçe bastıktan sonra torrent dosyası indiriliyor zaten. Bilgisayarında karşıdan yüklenenlere bak orda bulursun.

      Sil
  16. admin kardeşim yüzüklerin efendisine kickass.so çalışmıyor yorumun atan bendim düzeltmişsin onu ellerine sağlık teşekkür ederim ama aynı sorun burdada var buraya da bi el atar mısın ?

    YanıtlaSil
  17. ellerine sağlık mustafa kardeş. emeğine sağlık. süpersin :)

    YanıtlaSil
  18. Öncelikle elinize sağlık. Çok iyi bir çalışma olmuş. Bir sıkıntıyla karşılaştım. Sizin koyduğunuz linklerden indirdiğim alt yazıda bir uyarı var. Bu uyarıda belli bir yerden sonra 7 saniyelik bir çeviri gecikmesi olduğunu söylüyor ve bunun çözümünü de anlatıyor. Ancak ben bu çözümden bek bir şey anlamadım. Diğer çevirileride indirdim ancak onlardada gecikme var. Bu sıkıntı Yüzüklerin efendisindede var. Bana nasıl düzeltildiğini açıklarmısınız.

    YanıtlaSil
  19. İndiremedim yardımcı olur musun

    YanıtlaSil
  20. Kardeş linklerin hiçbiri çalışmıyor zaman aşımı olmuş herhalde. Düzeltebilir misin? Bulamadım hiçbir yerde.

    YanıtlaSil
  21. Lİnkler ölü!

    YanıtlaSil

Copyright © MSOTech | Teknoloji Adına Herşeyden Biraz

Google+

Design by Anders Noren