16 Şubat 2012 Perşembe

YouTube'dan MP3 İndirmek (Resim ve Videolu Anlatım)



Ben eskiden LimeWire kullanırdım bu iş için ama artık program işe yaramıyor. Onun alternatiflerine yöneldim bu sefer. BearShare, Ares v.s. Hiç birisi istediğim performansı vermedi. İstediğim şarkıyı indirmediler, takıldılar, bulamadılar ve bir çok sorun oldu. Bunlara çok değişik ve bir o kadar da kolay yeni alternatifim var. Çok daha kullanışlı ve bunu sizlerle paylaşmak istedim. İşte yeni müzik indirme canavarınız...




Aradığınız müziği Google'a yazdığınızda %90 ihtimalle sonuçlar arasında video da çıkar. Bu videolara baktığınızda kesinlikle YouTube'u görürsünüz. Artık bu gördüğünüz videoları bilgisayarınıza mp3 olarak indirebilirsiniz.

İnternetteki bir videomuzu örnek olsun diye koydum, tabi programdaki amaç sesleri almak görüntü değil.

Tek ihtiyacınız Free YouTube to MP3 Converter adlı bu ufak program. YouTube'da açtığınız videonun adresini kopyalayıp bu programa yapıştırıyorsunuz daha sonra download diyorsunuz ve o videonun formatı ne olursa olsun bilgisayarınıza mp3 olarak kaydediliyor. Sizde rahat bir şekilde dinliyorsunuz.

Free Youtube to MP3 Converter İndirmek İçin Tıkla

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © MSOTech | Teknoloji Adına Herşeyden Biraz

Google+

Design by Anders Noren