22 Aralık 2012 Cumartesi

Yüzüklerin Efendisi Üçlemesi 720p Extended Edition Torrent

Yüzüklerin Efendisi'ni çoğu kişi izlemiştir ama böylesi her yerde bulunmaz. 3 film bir arada boyutu az, HD, 720p ve Extended Edition. Bunu açıklamak gerekirse, yönetmenin filmi kısaltmak için kestiği ve daha önce hiç görmediğiniz birçok sahne de filme dahil edilmiş durumda. 3 film toplamda 12 saat civarında sürüyor.



Eğer daha önce Yüzüklerin Efendisi'ni hiç izlemediyseniz sizin için bir fırsat demektir bu. Bu filmi sakın kaçırmayın.

Türkçe altyazısı içindedir. Dili orjinal, yani ingilizcedir. Altyazıları ve filmleri aynı klasöre attığınızda GOM Player veya VLC gibi programlar kullanıyorsanız sorun yaşamazsınız. Ayrıca orjinal dilde izlemenizi tavsiye ederim.



Aşağıdan torrent dosyasını indirebilirsiniz. Bu dosyayı UTorrent ile açıp bilgisayarınıza indirebilirsiniz. Kota dostudur. Hem 720p hemde extended. 3 filmin torrenti ayrı ayrıdır. Ama lütfen az, çok demeyelim seed edelim. Kolay gelsin.


Son filmden kesilmiş bir sahne (Aragorn, Mouth of Sauron)

Torrent Dosyasını İndir: (8.Kez Güncellenmiştir 08.11.15)


LİNKE TIKLADIĞINIZDA AÇILACAK  SAYFADAN YUKARIDAKİ BUTONA BASARAK REKLAMI GEÇİN
SONRA YUKARIDAKİ BUTONA BASARAK TORRENT DOSYASINI İNDİREBİLİRSİNİZ.


Yüzük Kardeşliği Torrent Dosyası İndir
Bilgisayarınızda kurulu değilse UTorrent'i indirmek(946 KB) veya kullanımını öğrenmek için: 
UTorrent

72 yorum:

  1. film sorunsuz açılıyor ama ses çıkmıyor ve altyazı yı nasıl yapacağımı bilmiyorum yardımcı olurmusunuz.

    YanıtlaSil
  2. Altyazı ile filmleri aynı klasöre atın ve adlarının aynı olmasına dikkat edin. Daha sonra size önerebileceğim iki programdan birisini kullanarak rahatça izleyebilirsiniz. 1. GOM Player, 2.VLC Player. Bunları dene, sonucunu yazarsın.

    YanıtlaSil
  3. linke giriyorum Скачивание невозможно
    Download permission denied by uploader. (0b67c2f5)diye bir bildirim cikiyor. torrenti nasil yukleye bilirim?

    YanıtlaSil
  4. UTorrent linkini yeniledim. Kendi sitesinden indirebilir ve nasıl kullanıldığına ulaşabilirsin. Torrent dosyasını ise tıkla-indir yaptım. Herhangi başka bir siteye girmeniz gerekmiyor.

    YanıtlaSil
  5. alt yazı çıkmadı içinde

    YanıtlaSil
  6. Altyazı indirdiğiniz rar'ın içindedir. "TR Altyazı" klasörünün içinde.

    YanıtlaSil
  7. kardeş alt yazıyı indiremedim ama görüntü harika teşekkürler bide alt yazıyı yenilersen süper olur

    YanıtlaSil
  8. seed yapan var mı return of the kingi indiremiyorum da lütfen seed edin

    YanıtlaSil
  9. return of the king inmiyor hata veriyor connecting to peer'da dondu galiba seed eden yok

    YanıtlaSil
  10. Kimse etmiyorsa ben ediyorum :D 2. ve 3. filmleri seed ediyorum. İndiren seed etsin lütfen. Bilmeyenler için şunu söyleyeyim. Filminiz indikten sonra torrent programından silmeyin. Ortalanıyor veya Gönderiliyor yazıyorsa tamamdır.

    YanıtlaSil
  11. Çok sağolun hızım 300kb'a çıktı 12 saate hepsi biter bir de şunu sorayım size hobbit'i 3d mi yoksa 2d mi izlemek iyi olur çoğu arkadaşım 3d'sinin iğrenç olduğunu söyledi

    YanıtlaSil
  12. Ben sinemada 3D izledim ve iğrenç değildi. 3D izleme imkanınız varsa izleyin bir kaybınız olmaz sonuçta.

    YanıtlaSil
  13. hepsini indirdim ses ve görüntü var alt yazı olmadı aynı klasöre attım olmadı

    YanıtlaSil
  14. Altyazı ile vidonun adı aynı olmalı. Ayrıca videoyu KM Player, Gom Player veya VLC Player gibi bir programla açmalısınız. Windows Media Playerda öyle bir özellik yok.

    YanıtlaSil
  15. lütfen seed edelim arkadaşlarr

    YanıtlaSil
  16. Dili orjinal yani ingilizce. Türkçe altyazısı var.

    YanıtlaSil
  17. Çok yavaş iniyorda hızlandırmak için bi öneriniz var mı?

    YanıtlaSil
  18. Torrent'i hızlandırmak için;
    İzleyici yani Tracker ekleyebilirsiniz. Eğer doğru Trackerları bulabilirseniz hız limitinizi zorlayabilirsiniz bile.(İnternette detayları bulabilirsiniz.)

    Yorumlar bölümünden Seed istemeniz etkili olacaktır. Eğer karşıdaki insanlar insaflıysa seed ediyorlar, çok kez yaşadım bunu. "Seed pls" yazın yeter :)

    Torrente sağ tıklayıp band genişliğinizi yüksek yapın, çok etkisi olmaz ama işe yarayabilir.

    Sizde seed edin yani gönderin, hızınızda artış olabilir. Diyeceklerim bu kadar.

    YanıtlaSil
  19. Band genişliği işe yaradı gibi gözüküyor teşekkür ederim.Tracker ise siteler üyelik istiyor bakacaz artık çaresine.Tekrar teşekkürler Emeğinize sağlık ;)

    YanıtlaSil
  20. Torrent programını kurduktan sonra EsetNod32 çalışmaz oldu flmleri indirdikten sonra torrent programını silsem aynı duruma geri gelir mi acaba?

    YanıtlaSil
  21. UTorrent ile alakalı olduğunu sanmam. Bana kalırsa başka bir antivirüs yükle. UTorrent lazım olur. Oyun, film indirirsin. Başka bir antivirüste Nod32'nin yerini tutar.

    YanıtlaSil
  22. The Hobbit filminde de kesilen sahneler var bildiğim kadarıyla onun da orijinaline dair bir bilginiz var mı?

    YanıtlaSil
  23. 2013 yani bu yılın son çeyreğinde çıkacak The Hobbit an Unexpected Journey Extended Edition DVD'si.

    YanıtlaSil
  24. Yılların eskitemediği bir film yüzüklerin efendisi. Efsane kaldığı yerden The Hobbit ile devam ediyor :)

    YanıtlaSil
  25. arkadaşlar fellowship i seed edebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  26. arkadaşlar filmi indirdim süper görüntü on numara yalnız altyazı ingilizce türkçe yide indirdim yalnız nasıl çalıştırılır ilmiyorum bir yardım ederseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  27. sesi halledebilirsem süper olucak

    YanıtlaSil
  28. arkadaşım (yüzük kardeşliği ve kralın dönüşü) bu ikisinde türkce alt yazı yok rar dosyası boş var olan sadece (alt yazı içeriği) yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  29. Hepsi tam. Hepsinin içinde gerekli srt dosyası yani altyazı var. Herhangi birisinde herhangi bir sorun yok.

    YanıtlaSil
  30. Vlc ve Gom playerda actım fakat ses cıkmıyor

    YanıtlaSil
  31. baştan hepsini tekrar izlicem de yüzük kardeşliğinin alt yazısı türkçe olmuyor yardım edin

    YanıtlaSil
  32. adamsınız adam...

    YanıtlaSil
  33. admin link çalışmıyor lütfen yardım

    YanıtlaSil
  34. Kardeşim bu sayfadaki "Download Torrent"e tıklamayacaksın o sadece nasıl indireceğini gösteren resim. 6 tane mavi renkli link var onlardan filmi ve altyazıyı indireceksin. Linkler çalışıyor.

    YanıtlaSil
  35. Mustafa kardeşim ben de öyle yapıyorum zaten. O mavi linklere tıklıyorum açılıyor ama ondan sonrası yok. "Download Torrent" kutucuğuna tıklıyorum hiçbir şey olmuyor. Reklam sayfaları açılıyor. Bi el atın da indirelim şunu .

    YanıtlaSil
  36. O sitede sağ üstte "Browse Movies"e tıkla ve arama motoruna Lord of The Rings yaz. Çıkanlara tıkla ve tekrar indirmeyi dene.

    YanıtlaSil
  37. The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring EXTENDED (2001) 1080p altyazılardan hangisiyle senkronlu ? teşekkürler

    YanıtlaSil
  38. Altyazı benim burda attığım limkle uyumlu. Sayfa açılınca altyazı indire tıkla

    YanıtlaSil
  39. paylaşım için teşekürler

    YanıtlaSil
  40. admin yardım et yüzük kardeşliği tr altyazı inmiyor

    YanıtlaSil
  41. Dvixplanet sitesinden kaynaklanan bir durum. Eminim kısa süre içinde düzelir. Düzelmezse başka link koyarım. Bu sırada turkcealtyazi.org'u kullanabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  42. arkadaşlardan bazıları ses yok demiş doğrıumı acaba ona göre indircem vede kesilmiş sahneler varmı ? lütfen cevap verin.

    YanıtlaSil
  43. Kardeşim torrent linkini verdiğim sitede öyle bir şey olmaz. Oradan belki yüzlerce film indirmişimdir ve hiç bir sorunla karşılaşmadım. Sorun olmaz.

    YanıtlaSil
  44. Linke tıklayıp sayfaya giriyorum ama download torrent butonu çalışmıyor.

    YanıtlaSil
  45. O sitede sağ üstte "Browse Movies"e tıkla ve arama motoruna Lord of The Rings yaz. Çıkanlara tıkla ve tekrar indirmeyi dene.

    YanıtlaSil
  46. Bir de altyazıyla filmin ismi aynı olacak demişsiniz. Altyazının ismini mi değiştireceğiz?

    YanıtlaSil
  47. Evet. Filmin adını aynen kopyala sonra altyazıya yapıştır. Ama uzantılara dikkat et, .srt falan silme.

    YanıtlaSil
  48. Biz de filmi izledik sanıyorduk ayakta uyumuşuz resmen. Paylaşım takdire şayan. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  49. Admin, hobbit üçlemesi için de extended versiyon koymayı düşünüyor musun?

    YanıtlaSil
  50. torrent inmiyor

    YanıtlaSil
  51. Linkleri güncelledim artık indirebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  52. pampa çok teşekkür ettim

    YanıtlaSil
  53. altyazıyı da indirdim ismini değiştirip filmin klasör üne attım filmi gomdan açıp altyazıyı sürüklüyorum dosya yok gibi bir hata veriyor altyazı dosyasında bir problem mi var

    YanıtlaSil
  54. Altyazıyı sürüklemene gerek yok. Video ve altyazının adı tamamen aynı olacak sadece altyazının sonunda .srt yazabilir. Bir de öyle dene. Aynı klasördelerse GOM player da sorun olmaz. GOM'un ayarlarını da kontrol et altyazı göster kapalı olmasın.

    YanıtlaSil
  55. bs playerdan ızleyın o program otomatık alt yazı ındırebılıyor videoyu açtıktan sonra sag tıkla alt yazı seceneklerınden bakın ındırın

    YanıtlaSil
  56. bu efsane üçlemeyi uzun versiyon+ 1080p+orijinal dilinde bulmak neredeyse imkansız.. görüntü çok net,altyazı ve video sorunsuz çalışıyor..paylaşımınız için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  57. altyazı açılmıyor

    YanıtlaSil
  58. Kontrol ettim çalışıyor. 5 sn beklemen gerekiyor sadece açılması için. Hepsini aynı anda açma, birisini indir diğerini sonra aç sorun olmaz.

    YanıtlaSil
  59. altyazıyı ve filmleri indirdim.ikisinin adını aynı yaptım gom playerıdan açtım ama altyazı ingizce çıkıyor

    YanıtlaSil
  60. Sen indirdiğinde film klasörün içinde İngilizce alt yazı ile geliyor galiba. İlk indirdiğinde filmle gelen alt yazıyı sil öyle bir daha dene.

    YanıtlaSil
  61. denedim yine olmuyor.alt yazıyı silince alt yazı çıkmıyor, yükleyince ingilizce olarak geliyor

    YanıtlaSil
  62. Bütün alt yazıları sil. Sonra en baştan linkteki alt yazıyı indir ve klasöre at. İngilizce olması mümkün değil, yanlış alt yazıyı indiriyor da olabilirsin. Açılan sayfada direkt Alt yazıyı indire tıkla.

    YanıtlaSil
  63. Sendeki alt yazıya sağ tıkla birlikte aç de not defteriyle birlikte aç. Sonra bak bakalım alt yazı gerçekten İngilizce mi? Eğer İngilizce ise gerçekten yanlış alt yazıyı indirmişsin demektir. Doğrusunu, Türkçesini indirmen lazım. Eğer not defterinde Türkçe çıkıyorsa çok garip bir durum, sana KM Player kullanmanı tavsiye edebilirim.

    YanıtlaSil
  64. Linkler çalışmıyor.Bakabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar deneyin, bir sorun yok çalışıyorlar. 5 sn bekleyip reklamı geç'e basmanız gerekli. Tek tek indirin. Hepsini aynı anda açmayın.

      Sil
  65. kickass.so ya erişim olmadığını söylüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Linkleri tekrardan yeniledim. Sitenin url'si değişmiş.

      Sil

Copyright © MSOTech | Teknoloji Adına Herşeyden Biraz

Google+

Design by Anders Noren